دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

بمیرمو راحت شم














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم

سلام..حالم خوب نیس

از خودم بدم میاد....لعنت ب من.........ایشالا بمیرم  

هیچی نمگم فقط میگم عشقمو ناراحت کردمشکلک های شباهنگShabahang

خانومم شرمندم..روم سیاه

 الان حس نوشتن ندارم بقیشو بعدن.

بای فعلن       

 جواب نظرارو فعلن نمدم ولی تایید میکنم....چون جوابی ندارم

ممنونم



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

m
ساعت15:36---4 مرداد 1393
سلام حانیه جونم.
چی شده عزیزم؟؟؟؟؟!!!!!
خدانکنه! نبینم ناراحت باشی!!؟؟

مگه چیکارکردی؟!
حانیه جون معلم ها انقدر ماهن که چیزی به دل نمیگیرن!
اصلا بدی دانش آموزاشونو نمیبینن!
اگه غیر از این بود که معلم نمیشدن!!

ناراحت نباش گلم!
خانم عزیزت حتما به دل نگرفتن!
با یه عذرخواهی ازدلشون درمیاد!
یه متن خوشگل براشون بذار، همه چی حل میشه!


آخه دلت میاد درباره این فرشته های مهربون اینجوری فکرکنی!!؟؟

معلم ها ماهن

پاسخ:!!!


Kh
ساعت13:13---4 مرداد 1393
سلام عزيزم

خدانكنه حالت بد باشه چي شده؟!

نبينم ناراحت باشي گلم!!
پاسخ:؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 4 مرداد 1393برچسب:,| 7:42 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]